* نقش مهم سئو در بیشتر دیده شدن وبسایت و اپلیکیشن شما:

 

 

سئو به انگلیسی مخفف کلمه Search Engine Optimization می باشد که به معنی ، بهینه سازی موتور جستجو است.

همانطور که می بینید  از اسم و معنی جمله مشخص است و دقیقا اشاره دارد به کلماتی که مخاطب در سرچ گوگل جستجو می کند.

 

 

*سئو چطور کار می کند…؟:

 

همانطور که در بخش مقاله چرا اپلیکیشن…? توضیح داده شد که اولین قدم برای ورود به اینترنت استفاده از اپلیکیشن و یا سایت می باشد ، قدم دوم برای دیده شدن و افزایش بازدید از سایت و اپلیکیشن شما استفاده از ابزاری به نام سئو است .

بسته به نوع کارکرد و خدمات سایت شما ، متخصص سئو بر روی کلمات کلیدی شروع به فعالیت می کند با ترفند های که از آنها استفاده می شود و این ترفند ها ابزار های هستند که در موتور جستجوی گوگل قابل قبول هستند .

سیستم کار کردن سرچ گوگل به این شکل است ، زمانی که مخاطب کلمه ای را سرچ می کند ، گوگل در موتور جستجوی خود به تمام سایت ها مراجعه می کند و سایت های که از ابزار ها و ترفند های نمایش بهتر و بیشتر آن کلمه استفاده کرده باشند ، گلچین می کند و به ترتیب کیفیت از صفحه اول به مخاطب نشان می دهد .

بنابر این با سئو اختصاصی سایت شما و اپلیکیشن شما بیشتر دیده می شود.

 

 

*تخصص در سئو :

 

در بخش خدمات دهی سئو سایت ما ، همانطور که معرفی شده بخش سئو ما بصورت کاملا تخصصی می باشد و از زبده ترین سئو کاران استفاده شده که به علم دقیق و به روز و به قوانین سئو که مورد تایید شرکت گوگل می باشد آگاه هستند .

تیمی که بهتر و بیشتر به علم استفاده از ترفند های سئو آگاه باشد و طبق قوانین و تخصص پیش برود ، می تواند بازدید سایت و اپلیکیشن شما را بالاتر ببرد.

 

*برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره تلفن : ۰۹۱۲۶۴۷۹۴۴۷ تماس حاصل فرمایید.

 

شاد و پیروز و موفق باشید.

حسن آجورلو مدیر سایت  digi-pro.co