* مثال برای درک بهتر داشتن اپلیکیشن در شغل شما (کشاورزی):

 

 

یک مثال خوب در رابطه با اینکه چرا شما برای شغل تان اپلیکیشن داشته باشد :در روزگاران قدیم کشاورزان برای اینکه باغچه خود را زیر و رو کنند نیاز به ابزاری داشتند تا این کار را انجام دهند ، چون اگر این کار را با دست انجام می دادند ، دستانشان زخمی می شد ، بنابرین وسیله و ابزاری به وجود آمد به نام بیل تا نیاز کشاورزان را برای این کار برطرف کند ، بسیار هم مورد استقبال کشاورزان قرار گرفت .

 

 

* مثال دوم در زمینه بازاریابی و فروش :

 

تمام مشاغل از جمله مشاغلی که فروش آنلاین از طریق اپلیکیشن و سایت دارند ،کار خود را شروع می کنند و محصولشان را تولید می کنند به امید اینکه به فروش برسانند و خودشان را به مشتریان معرفی کنند ، یک نیاز در این مرحله به وجود آمد ، چطور و چگونه محصول خود را به مشتریان معرفی کنیم ….؟

یک ایده به ذهنشان رسید ، شخصی با نام ویزیتور و بازاریاب را استخدام کنیم تا محصول تمان را به دیگران به صورت حضوری معرفی کند ، تا فروش بیشتری را تجربه کنیم ، بله ، همینطور هم شد ایده خوبی بود و پاسخگو بود و در فروش بسیار تاثیر داشت.

 

 

* مهم بودن اپلیکیشن در فروش آنلاین :

 

الان ما در زمانی هستیم و در شرایطی قرار گرفتیم که بازاری به وجود آمده با نام بازار فروش آنلاین محصولات در اینترنت و فضای مجازی ، همانطور که در مثال های قبلی ذکر شد ، یک نیاز به وجود آمده ف برای اینکه شما محصول خود را بتوانید در اینترنت به مشتریان معرفی کنید.

اپلیکیشن یکی از ابزار های است که شما برای معرفی محصول خود به مشتریان در اینترنت ، به آن نیاز دارید و این ابزار( اپلیکیشن) توانسته در چند سال اخیر ابزار بسیار پر کاربردی باشد برای صاحبین مشاغل آنلاین و فروشگاههای آنلاین .

شما در فروش آنلاین اگر ابزاری مثل اپلیکیشن برای معرفی خود و محصولاتتان نداشته باشید ، قطعا ضرر خواهید کرد، اصلا شما نمیتوانید بدون اپلیکیشن و یا ابزارهای مشابه  دیگر، محصول خود را در اینترنت به مشتریان معرفی کنید.

 

 

*اپلیکیشن ویترین مغازه آنلاین شماست:

 

 

 

خوشبختانه ابزار پر کاربردی همانند اپلیکیشن به وجود آمد تا شما مدیر عامل عزیز و صاحب شغل بتوانید به راحتی محصول خود را اینترنتی و آنلاین بفروشید و از این بازار پر سود بهره مند شوید.

اپلیکیشن راه هموار شده برای شما است تا بتوانید راحت تر محصولاتتان را بفروشید و خودتان را معرفی کنید.

با داشتن اپلیکیشن ، شما خیالتان راحت است که فضای در اینترنت و صفحات مجازی دارید که میتوانید با کیفیت عالی محصولاتتان را به مشتریان نمایش دهید ، ویترینی بی نهایت بزرگ ، با دسترسی و کارایی و  مدیریت راحت.

 

 

*بها دادن به ابزار پر کاربرد اپلیکیشن:

 

 

 

اپلیکیشن ها به زودی ابزار های پر طرفدار برای صاحبین مشاغل خواهند شد ، البته که الان هم هستند ، اما آینده ای درخشان تر در راه است ف پیشنهاد میکنیم در این زمینه پا پیش بگذارید و حرکت کنید ،  برای گسترش کار خودتان، برای دوام شغلتان در بازار ، برای پایدار بودنتان ، برای ارائه خدمات به مشتریانتان.

مشتریان شما در طی ۲۴ ساعت در خال گشت و گذر در صفحات مجازی ، اینترنت ، اپلیکیشن و وبسایت ها می باشند ، ما یک سوال از شما داریم :

آیا شما حاضرید این حجم از مشتری را که هر روز در حال افزایش هستند در تمامی شاخه ها و منتظر دریافت ارائه خدمات از طرف یک شرکت و یا بیزینس دیگر هستند را از دست بدهید…..؟

به نظر ما که کار اشتباهی است و از اخلاق فروشندگی و بیزینس جهانی به دور است ف شرکت ها و مشاغلی در این زمینه ها و مسائل موفق و ماندگار بوده اند و هستند که زودتر از بقیه رقبا پا پبش گذاشتند و توانستند اولین نفر باشند در ارائه خدمات به این مشتریان آماده ، که آماده دریافت خدمات هستند ، شرکت های همچون اپلیکیشن دیوار، اپلیکیشن دیجی کالا ، اپلیکیشن اسنپ و …..

آیا  این برندها که به  بازاراینترنت و فروش آنلاین  اطمینان کردند و پا پیش گذاشتند ، موفق و پیروز نبودند….؟

آیا جواب نگرفته اند…؟ و مشتریان پر و پا قرص ندارند …؟  البته که دارند ما و شما ، همه مشتریان پر و پا قرص آنها هستیم.

*برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره ۰۹۱۲۶۴۷۹۴۴۷ تماس حاصل فرمایید.

 

موفق و شاد و پیروز باشید.

حسن آجورلو مدیر سایت digi-pro.co