بررسی سایت :

سایت ها ابزار های هستند برای معرفی و ارائه محصولات در بستر اینترنت ، یک وبسایت می تواند در فروش اینترنتی شما بسیار موثر و کاربردی باشد طوری که جزء واجبات این بازار محسوب می شود ، سایت ها به این دلیل به وجود آمدند که در کامپیوترها و در صفحات مجازی امکان این باشد که هر کس و هر شغلی بتواند جداگانه خود و محصولش را معرفی کند و از طرفی مخاطبان  اینترنت این امکان را داشتند که صفحات اینترنتی را سرچ کنند و سایت مورد نظر خود را ببینند و استفاده کنند .

 

 

توضیحات بیشتر :

 

همانطور که گفته شد وبسایت برای دیده شدن فروشگاه شما در صفحات اینترنت و مرورگرهای مانند google ، yahoo ،و … میباشند ، کد نویسی و طراحی وبسایت براساس قوانین  شبکه اینترنتی می باشد،پس بنابراین وبسایت در این فضا ها راندمان بهتر و کارای بالاتری خواهد دشت ، اگر شما بخواهید در صفحاتی همچون گوگل بیشتر دیده شوید بهتر است که یک وبسایت داشته باشید ، چون در این قسمت برای تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ و بیشتر دیده شدن لازم است که شما سایت داشته باشید.

 

 

بررسی اپلیکیشن :

 

 

اپلیکیشن ها نیز ابزارهای هستند برای معرفی و فروش محصولات در بازار اینترنتی ، اما اپلیکیشن ها با به وجود آمدن گوشی های موبایل درست شدند تا نیاز کاربران برای دریافت خدمات آسانتر ، سریعتر شود ، همینطور هم شد با پیشرفته تر شدن گوشی های موبایل شرکت گوگل فضای را ایجاد کرد برای قرار دادن اپلیکیشن ها ، به نام گوگل پلی google play.

 

در واقع گوگل پلی همان فضای اینترنتی است که وبسایت ها را در آن قرار می دهیم و اپلیکیشن هم همان وبسایت است ، کارایی های این دو یکی است ، اما اپلیکیشن به روز تر است و سازگار تر با گوشی های پیشرفته جدید و به روز .

 

 

کدام را انتخاب کنیم…؟ اپلیکیشن یا سایت…؟

 

پیشنهاد ما این است که شما برای پیشرفت در بازار اینترنتی و گسترش کار خود ، برای اینکه پروژه ای قوی را استارت بزنید بهتر است هر دو این ابزار را در اختیار داشته باشید ، در این زمان شما برای ارائه خدمات آنلاین به مشتریانتان باید در هر دو قسمت حضور داشته باشید و خودتان را نشان بدهید.

 

 

در کل نمیتوان این دو ابزار را با هم مقایسه کرد و بگوییم که فقط یکی از آنها بهتر است ،(اپلیکیشن یا سایت) ، هر دوی این ابزارها برای ارائه خدمات آنلاین عالی و پر کاربرد هستند و در بین کاربران پر طرفدار ،چون هر کدام فضای مجزا و کاربرد خاص خود را برای استفاده کاربر اینترنتی دارند.

 

میتوان گفت در گوشی های موبایل اپلیکیشن بهتر است و کار کردن با آن راحت تر و در کامپیوتر ها و صفحات مجازی سایت 

 

 

 

 

نحوه بیشتر دیده شدن وبسایت و اپلیکیشن در صفحات اینترنت:

 

نحوه تبلیغات این دو و فضای تبلیغات نیز مجزا است ، مثال شما سایت خود را فقط میتوانید از طریق سئو و تبلیغات گوگل و تبلیغ در سایت های پر بازدید و راه های این چنینی نشان دهید و بازدیدش را بالا ببرید ، اما اپلیکیشن را در هر فضای شما میتوانید تبلیغاتش را انجام دهید و بازدیدش را بالا ببرید.

 

 

 

برای مشاوره راه های تبلیغاتی سایت و اپلیکیشن و بیشتر دیده شدن با ما تماس بگیرید : ۰۹۱۲۶۴۷۹۴۴۷

حسن آجورلو مدیریت سایت digi-pro.co

با تشکر فراوان