ساخت اپلیکیشن مشابه اسنپ فود، سفارش آنلاین غذا برای رستوران و سوپرمارکت ها

اپلیکیشن سفارش آنلاین غذا مشابه اسنپ فود

 

اپلیکیشن مشابه اسنپ فود شامل سه بخش اصلی کاربر (سفارش غذا از اپلیکیشن + وبسایت)، رستوراندار (پنل مدیریت) و پیک ( اپلیکیشن اندروید و ios) است. اپلیکیشن رستورانی مشابه اسنپ فود بعد از اجرا و تست در ۷ روز کاری در اختیار شما قرار می گیرد و آماده کار خواهد بود. این سیستم کامل به اسم و برند و با لوگوی اختصاصی شما ساخته می شود و مرحله آخر برای اطمینان کار کدهای برنامه(سورس) در اختیار شما قرار می گیرد. این سیستم شامل ۱ پنل مدیریت ، ۱ اپلیکیشن برای اندروید و ۱ اپلیکیشن برای IOS است. اپلیکیشن اسنپ فود پلتفرم سفارش آنلاین غذا است که سه قسمت کاربر،رستوراندار،پیک را به هم متصل کرده.

تجربه ۵ ساله ما در حوزه اینترنت به ما ثابت کرده است برای کسب درآمد از اینترنت باید دو بخش مهم و خوب در اینترنت (وب سایت + اپلیکیشن) را داشته باشید و  دوم دانش دیجیتال مارکتینگ (بازاریابی اینترنتی) را بدانید. در اینجا ما به شما کمک می کنیم هم یک سیستم بخرید و هم نحوه درآمد زایی با این سیستم را بخرید.

روند اجرای اپلیکیشن به این صورت است که کاربر با جستجو ، رستوران مورد نظر خود را پیدا می کند. این کار در اپلیکیشن و وب سایت  امکان پذیر است. وارد رستوران می شود و غذاها یا محصول خود را انتخاب می کند و بعد انتخاب وارد مرحله ورد اطالعات و پرداخت هزینه را انجام می دهد بعد از پرداخت درخواست به پنل  مدیریت رستوران ارسال می شود و در این مرحله رستوراندار سفارش را قبول می کند و بعد از آماده سازی ، سفارش درخواست ارسال غذا  به پیک اعلام می شود.

در این مرحله رستوراندار می تواند از پیک های که در سیستم تعریف کرده و برای رستوران خودش هست انتخاب کند یا ار پیک های که حق دسترسی توسط ادمین به رستوراندار داده شده است استفاده شود. این انتخاب پیک می تواند به صورت دستی باشد یا به صورت خودکار از سیستم نزدیکترین پیک را انتخاب کند. بعد از اعلام سفارش به پیک ، پیامی به اپلکیشن پیک ارسال می شود  و پیک درخواست را قبول می کند و با استفاده از مسیر یابی به سمت رستوران و بعد از تحویل به سمت آدرس مشتری می رود. در این مرحله کاربر می تواند تمام وضعیت های موجود را در درون اپ خود مشاهده کند و وقتی سفارش به پیک داده شده می تواند درون نقشه وضعیت سفارش و موقعیت پیک را مشاهده کند. بعد از تحویل کاربر می تواند نظرسنجی برای پیک داشته باشد و نظر خود را درباره رستوران ثبت کن

امکانات سیستم سفارش غذای آنلاین که به شما تحویل داده می شود

اپلیکیشن مشابه اسنپ فود که با نام برند و لوگوی اختصاصی شما ساخته میشود دارای سه بخش است:
۱-اپلیکیشن و سایت  کاربر۲-اپلیکیشن پیک۳-پنل مدیریت
این اپلیکیشن در دو نسخه اندروید و ios خدمت شما عزیزان ارائه میشود.
۱-وبسایت کاربر
۲-اپلیکیشن اندروید
۳-اپلیکیشن ios
۴-اپلیکیشن پیک
۵-پنل مدیریت:
در پنل مدیریت سفارش آنلاین غذا خدمات متفاوتی به شما ارائه میشود که بهترین آن سیستم یکپارچه بودن این پنل است. تمامی اپلیکیشن ها (اپلیکیشن های کاربر- اپلیکیشن پیک و سایت) با همدیگر در این پنل مدیریت در دسترس هستند.
*آنالیز ماهیانه فروش
*آنالیز حساب پیک ها
*دسترسی راحت به تنظیمات تمامی سیستم
*سیستم حسابرسی راحت
از امکاناتی است که این پکیج کامل به شما و مشتریانتان ارائه میدهد.

از این سیستم در دو حالت میتوانید استفاده کنید :

۱-به صورت گروهی برای چند شعبه مختلف و یا رستوران ها و فست فود های مختلف

۲- اختصاصی برای فقط یک رستوران و یا فست فود

در مورد اول کاربران شما میتوانند رستوران و یا شعبه نزدیک به خود را انتخاب کنند و یا رستوران مورد علاقه خود را از اپلیکیشن رستورانی انتخاب کنند و بعد سفارش بدهند.

اما در مورد و شیوه دوم کاربر فقط میتواند از یک رستوران و یا فست فود در اپلیکیشن سفارش بدهد ، سیستم طوری برنامه ریزی شده که در اپلیکیشن رستورانی فقط یک رستوران نمایش داده شود.

تعدادی از امکانات اپلیکیشن سفارش غذا شبیه اسنپ فود که سایت http://digi-pro.co با نام و برند شما ، تحویل می دهد: